Careers
Training
Our investment in people and continuous specialization have ensured the success of our company and educating young people has always been a priority, thus creating an environment favourable to development and innovation.
Job Opportunities
Căutăm:
- Studii superioare (CFDP / CCIA) sau studii de specialitate, cursuri in ofertare
- Cunoștințe MS Office (Excel nivel avansat);
- Cunoștințe în legislația achizițiilor publice;
- Cunoștințe software tip Deviz / CAD;
- Cunoștințe de limba engleză;
- Avantaj permis de conducere, categoria B;
Activitatea zilnică:
- Elaborare oferte financiare și tehnice la achiziții publice și private;
- Analiza documentației tehnice de ofertare, formulare solicitare de clarificări în perioada de preofertare și răspuns la solicitări de clarificări în perioada de evaluare a ofertelor;
- Pregătire necesar de materiale / lucrări în vederea obținerii ofertelor de preț;
- Calculare prețuri lucrări de construcții – retele apa/canal, gaz
- Transpunere prețuri în program devize (dacă este cazul);
*When applying for a posted position on our web site, please mention it in the email subject
Căutăm:
- Studii superioare;
- Experiență în management contractual;
- Cunoștințe lb. engleză – obligatoriu;
- Cunoștințe pachet Microsoft;
- Aptitudini de Project Management;(curs de Management Proiecte)
Activitatea zilnică:
- Managementul contractual al proiectelor de construcții la cheie sau a mai multor proiecte de Construcții Civile;
- Negocierea, întocmirea/contractarea și monitorizarea/implementarea contractelor, atât cu clienții cât și cu subantreprenorii și furnizorii companiei;
- Supervizează corespondența contractuală (operatia si non operativă) cu privire la aspecte ce țin de acte adiționale, revendicări, extensii de termen; lucrari de executat
- Asigură managementul financiar (urmărire încasări, aprobare plăți conform condiții contractuale) și al garanțiilor bancare în derularea proiectelor;
- Realizează împreună cu managerii de proiect și implementează graficul de contractări și achiziții pentru fiecare proiect;
- Networking, comunicare – business development – identifică noi oportunități de contractare (cu clienți dar și parteneri/furnizori);
- Asigură împreună cu responsabilii economici/contabilitate/controlling managementul financiar și cost control/bugete al proiectelor;
*When applying for a posted position on our web site, please mention it in the email subject
Căutăm:
- Studii superioare tehnice, absolvent/ă, Ingineria Calității, Instalatii etc.
- Bune cunoștinte de interpretare desen tehnic;
- Experiență în agrementarea materialelor/produselor pe piata romaneasca
- Experienta in constructia cartilor tehnice ale proiectelor
- Experienta in intocmirea procedurilor, metodologiilor, instructiunilor de lucru in constructii
- Cunoștinte despre implementarea unui sistem de management al calității;
- Cunoștinte tehnice asupra proceselor de producție;
- Folosește corect programele MS Office (Word, Excel, Power Point).
- Cunoștințe de limba engleză de nivel avansat.
*When applying for a posted position on our web site, please mention it in the email subject
Căutăm:
- Studii superioare-inginer instalații, cunoștințe SSM si PSI
- Să aibă însușiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calități psihice necesare (spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, capacitate de orientare în spațiu, capacitate de comunicare etc.);
- Să nu aibă antecedente penale
- Să fie apt din punct de vedere medical
- Să fie răspunzator de îndeplinirea întocmai a atribuțiilor și prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite
- Să fie răspunzator de păstrarea bunurilor materiale sau de altă natura pe care le are în gestiune
- Să folosească timpul de muncă exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu
- Să preia șantierul (verifica situația în teren, realizează măsurători preliminare, evidențiaza eventualele probleme tehnice)
- Să organizeze și să programeze lucrările în șantier:
- Să gestioneze activitatea firmelor colaboratoare în subantrepriză
- Să gestioneze aprovizionarea cu materiale a șantierului
- Să urmărească asigurarea parametrilor de calitate in conformitate cu exigentele clientului
- Să execute măsurătorile finale, în vederea predării lucrărilor executate
- Să gestionezeze tehnic reclamațiile clientului
- Să gestioneze eliberarea șantierului, returnarea materialelor în exces și eliminarea tuturor reziduurilor din șantier
- Să răspunda de încadrarea în bugetele stabilite împreună cu superiorul
- Să răspundă de respectarea graficului de lucrări
- Să răspundă de calitatea lucrărilor în concordanță cu cerințele clientului
- Să aibă capacitatea de organizare a locului de muncă
- Să participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
- Să fie cinstit, loial si disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată și corectă față de toate persoanele cu care vine in contact
- Să respecte cu strictețe regulile de protecție a muncii și P.S.I. din obiectivul unde desfășoară serviciul
- Să acorde ajutor, atât cât este rațional posibil, oricărui alt salariat, aflat într-o situație de pericol
- Să-și însușească și să respecte normele și instrucțiunile de protecție a muncii și măsurile de aplicare a acestora
- Să execute alte activitați în legătură cu îndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept
*When applying for a posted position on our web site, please mention it in the email subject