Careers

Training

Our investment in people and continuous specialization have ensured the success of our company and educating young people has always been a priority, thus creating an environment favourable to development and innovation.

Job Opportunities

Căutăm:​

  • Studii superioare (CFDP / CCIA) sau studii de specialitate, cursuri in ofertare
  • Cunoștințe MS Office (Excel nivel avansat); 
  • Cunoștințe în legislația achizițiilor publice; 
  • Cunoștințe software tip Deviz / CAD; 
  • Cunoștințe de limba engleză; 
  • Avantaj permis de conducere, categoria B;

Activitatea zilnică:​

  • Elaborare oferte financiare și tehnice la achiziții publice și private; 
  • Analiza documentației tehnice de ofertare, formulare solicitare de clarificări în perioada de preofertare și răspuns la solicitări de clarificări în perioada de evaluare a ofertelor; 
  • Pregătire necesar de materiale / lucrări în vederea obținerii ofertelor de preț; 
  • Calculare prețuri lucrări de construcții – retele apa/canal, gaz
  • Transpunere prețuri în program devize (dacă este cazul);

 

*When applying for a posted position on our web site, please mention it in the email subject

Căutăm:​

  • Studii superioare; 
  • Experiență în management contractual; 
  • Cunoștințe lb. engleză – obligatoriu; 
  • Cunoștințe pachet Microsoft; 
  • Aptitudini de Project Management;(curs de Management Proiecte)

Activitatea zilnică:​

  • Managementul contractual al proiectelor de construcții la cheie sau a mai multor proiecte de Construcții Civile; 
  • Negocierea, întocmirea/contractarea și monitorizarea/implementarea contractelor, atât cu clienții cât și cu subantreprenorii și furnizorii companiei; 
  • Supervizează corespondența contractuală (operatia si non operativă) cu privire la aspecte ce țin de acte adiționale, revendicări, extensii de termen; lucrari de executat 
  • Asigură managementul financiar (urmărire încasări, aprobare plăți conform condiții contractuale) și al garanțiilor bancare în derularea proiectelor; 
  • Realizează împreună cu managerii de proiect și implementează graficul de contractări și achiziții pentru fiecare proiect; 
  • Networking, comunicare – business development – identifică noi oportunități de contractare (cu clienți dar și parteneri/furnizori); 
  • Asigură împreună cu responsabilii economici/contabilitate/controlling managementul financiar și cost control/bugete al proiectelor; 

 

*When applying for a posted position on our web site, please mention it in the email subject

Căutăm:​

  • Studii superioare tehnice, absolvent/ă, Ingineria Calității, Instalatii etc.
  • Bune cunoștinte de interpretare desen tehnic;
  • Experiență în agrementarea materialelor/produselor pe piata romaneasca
  • Experienta in constructia cartilor tehnice ale proiectelor
  • Experienta in intocmirea procedurilor, metodologiilor, instructiunilor de lucru in constructii
  • Cunoștinte despre implementarea unui sistem de management al calității;
  • Cunoștinte tehnice asupra proceselor de producție;
  • Folosește corect programele MS Office (Word, Excel, Power Point).
  • Cunoștințe de limba engleză de nivel avansat.

 

*When applying for a posted position on our web site, please mention it in the email subject

Căutăm:​

  • Studii superioare-inginer instalații, cunoștințe SSM si PSI
  • Să aibă însușiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotărâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitivă, să aibă calități psihice necesare (spirit de observație, răbdare, viteză de reacție, capacitate de orientare în spațiu, capacitate de comunicare etc.);
  • Să nu aibă antecedente penale
  • Să fie apt din punct de vedere medical
  • Să fie răspunzator de îndeplinirea întocmai a atribuțiilor și prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite
  • Să fie răspunzator de păstrarea bunurilor materiale sau de altă natura pe care le are în gestiune
  • Să folosească timpul de muncă exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu
  • Să preia șantierul (verifica situația în teren, realizează măsurători preliminare, evidențiaza eventualele probleme tehnice)
  • Să organizeze și să programeze lucrările în șantier:
  • Să gestioneze activitatea firmelor colaboratoare în subantrepriză
  • Să gestioneze aprovizionarea cu materiale a șantierului
  • Să urmărească asigurarea parametrilor de calitate in conformitate cu exigentele clientului
  • Să execute măsurătorile finale, în vederea predării lucrărilor executate
  • Să gestionezeze tehnic reclamațiile clientului
  • Să gestioneze eliberarea șantierului, returnarea materialelor în exces și eliminarea tuturor reziduurilor din șantier
  • Să răspunda de încadrarea în bugetele stabilite împreună cu superiorul
  • Să răspundă de respectarea graficului de lucrări
  • Să răspundă de calitatea lucrărilor în concordanță cu cerințele clientului
  • Să aibă capacitatea de organizare a locului de muncă
  • Să participe activ la rezolvarea sarcinilor echipei
  • Să fie cinstit, loial si disciplinat, dând dovadă în toate împrejurările de o atitudine civilizată și corectă față de toate persoanele cu care vine in contact
  • Să respecte cu strictețe regulile de protecție a muncii și P.S.I. din obiectivul unde desfășoară serviciul
  • Să acorde ajutor, atât cât este rațional posibil, oricărui alt salariat, aflat într-o situație de pericol
  • Să-și însușească și să respecte normele și instrucțiunile de protecție a muncii și măsurile de aplicare a acestora
  • Să execute alte activitați în legătură cu îndeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept

 

*When applying for a posted position on our web site, please mention it in the email subject

Send us an application at the following email address:

office@cala.ro

*When applying for a posted position on our web site, please mention it in the email subject

Other services